14 Mayıs 2013 Salı

Asla Dinlemeyin Dinlettirmeyin

Eğer bir parça Amy Winehouse bile seviyorsanız beyonce ve Andre 3000 adlı lavuğun seslendirdiği The Great Gatsby filminin müziklerinden olan Back To Black coverini asla dinlemeyin,dinlettirmeyin. Zaten şarkının Amy winehouse'un şarkısıyla uzaktan yakından alakası yok dinleyince ne alaka dedim bu o şarkımı dedim inanmadım şaka filan sandım ama gerçekten doğruymuş. Beyonce eski şarkılara el atmasın(We Will Rock You'yuda berbat söylemişti reklamda gerçi britney spears,pinkte berbat söylemişti ama konumuz beyonce şu anlık). Jay-z nin prodüktörlüğünde yapılan(çok şaşırtıcı zaten beyonce varsa o işin içinden dev dudak Jay-z çıkar kocasından torpilli) içinde benim en sevmediğim şarkıcılardan oluşan bir soundtrack albümü yapılmış. Lana Del Rey(çok sıkıcı şarkıları olsada bazıları fazlasıyla iş görür ama bu albümdeki değil) Emeli Sande(bu tipsiz şarkıcı iğrenç soul şarkılar söylüyor nasıl bu kadar ünlü anlamadım hemde berbat tipiyle)Florence And The Machine(75 yaşında duruyor ve yırtınarak bağırmasıyla insanı çileden çıkarıyor)Sia(bu kadın eskiden iyiydi şarkıları ama rapçilere djlere bulaşınca iyice ele ayağa düştü)William(dünyanın en boş insanı amerikanın apaçisi klibinde kartondan yapılmış kral tacı takıyor. Kendini kral ilan etmiş. Olsa olsa si**min kralı olur hahahaha ) böyle boş kişiler albümde var bence almaya değmez