8 Mayıs 2013 Çarşamba

Günün Balon Ünlüsü...

O bu yaşında 2 kere oscara aday oldu.1ini kazandı.o patatese benzeyen ablak suratıyla en seksi listelerine giriyor.bu tipiyle bile ünlü.malesef 2013ün en ünlü kadın oyuncularından biri sarışın Jennifer Lawrence.oscarı nasıl aldı hala anlayamadım(kesinlikle oscar emmanuelle riva yada naomi wattsnın hakkıydı ama oscar jürisi oyunculuktan ne anlarki)ben filmlerini izledim ve sonuç sadece yeni bir balon doğuyor ve şişirmişler abartmışlar bu kızı her filmde aynı roldeydi hiç bir değişiklik yoktu.bu mu oyunculuk hele xmen tam bir faciaydı heralde xmen yapımcıları bu kızı sırf oscara aday olduğu için almışlar(çünkü geçmiş xmen serilerinde 1 dakika bile görünmeyen mystique karakteri için bu kızı oynatıp bütün filmi üstüne yapmışlar ama en komiği bunun gerçek hayattaki sevgilisi nicholas hoult adlı lavuğu heralde bu kız beni oynatırsanız onuda oynatmak zorundasınız demişki diğer serilerde 1 saniye bile gözükmeyen bir karakteri bütün filmde anlatmışlar gereksiz yere bir gün yeni xmen ide izlememeniz gereken filmlerde anlatırım.sıkıcılığı ve bu iki gereksiz sevgilinin rolü yeter izlememeniz için)şimdide the hunger gamesin diğer serisi vizyona girecek.ve balon film silver linings playbookun boş yönetmeni david o. russellin başka bir filminde oynayacak(heryerde müthiş bir kadro diyorlar kadroda amy adams(hayatı boyunca yardımcı rolden kurtulamıcak hahhahaha),bradley cooper(benim gözümde hep 2. sınıf komedi oyuncusu olarak kalıcak) ve christian bale(aynı rollerin adamı hep kötü rol bir batmande iyi roldeydi ondada yüzü maskeli olduğu için rol yapışını anlıyamıyoruz) aman ne değişik bir kadro zaten bu yönetmen her filminde aynı oyuncuları oynatıyorki niye okadar abarttılarki herneyse filmin konusu suç macera olucak.benim anlamadığım bir konu var jennifer lawrence 22 yaşında ve christian bale'in karısını oynucak amy adamsda metresini.adam 22 yaşındaki karısını 37 yaşındaki bir kadınlamı aldatıcak genellikle bu durum tersi olmazmıydı...