1 Haziran 2013 Cumartesi

Machete Kills Filminin Fragmanı Yayınlandı

Uyduruk film Machete'nin devam versiyonu olan Machete Kills'in fragmanı yayınlandı. Filmi izlememek için bir sürü sebep var. Danny Trejo dingili nedeni yeterde artar bile. Hayatımda bu kadar gereksiz, boş, sıradan bir oyuncu görmedim. Nicolas Cage'den bile daha gereksiz bir oyuncudur kendisi. Hatta gelmiş geçmiş en gereksiz oyuncuda olabilir. En azından böyle bir liste yaparsam 1. Numaralı aday. Ama o salağı görmezlikten gelirsek izlemek içinde bir neden var. Bayan oyuncular; Michelle Rodriguez dışındaki bütün kadın oyuncular için geçerli bu iyi neden(gerçi Michelle Rodriguez'i niye kadından saydıysam bildiğin erkek bu karı.(karı kelimesini kullandığım için çok utandım ama bu karı bunu hakediyor) Filmin oyuncuları ilk filmdede olduğu gibi boş ve rahatsız edici derecede çirkin olan Danny Trejo malesef bu filmdede başrolde. İlk filmden bütün gereksiz oyuncular kalmış zaten. Torpilli Michelle Rodriguez ve Jessica Alba(gerçi buda torpilli sayılır ama diğer karı kadar olmasada:)) bulunmakta(gerçi ilk filmdede hangi oyuncu gerekliydiki zaten) Diğer oyuncular Charlie Sheen, Lady Gaga, Amber Heard, Sofia Vergara, bir diğer torpilli Alexa Vega, Vanessa Hudgens. Şimdi listeye bakınca oyunculuk namına bir faydasını göremediğimiz gereksiz oyuncularla dolu bir liste olduğunu farkettim. İlk film gibi gereksiz olucak bir film. Ama ben Sofia Vergara ve Amber Heard'ı merak ettim. Ayrıca filmde tek merak ettiğim şeyde bu. Filmin fragmanı üst tarafta gördüğünüz gibi(niye söylüyorumki sanki körsünüz hahaha)