22 Temmuz 2013 Pazartesi

Kylie Jenner İlk Defa Gözüme Bu Kadar İyi Gözüktü (Yanındaki Şeye!!! Dikkat)

Yanlış anlaşılmasın o tipsizi hiç beğenmem ama yanındaki tuhaf şey (farkındaysanız kız bile diyemiyorum çünkü şey bu tuhaf bir şey) midemi acayip bulandırdı. O nedir ya o ne biçim bir şeydir. (farkındaysanız yine şey dedim) Bu Kim Kardashianın üvey kardeşinden başka bir sıfatı olmayan Kylie lavuğunun güzellik takıntısı var bence yoksa bir insan bu tiplerle takılırmı ya (diğer örnekler Jaden Smith, Willow Smith, ve bunlardan bile daha ünsüz cüce cinlere benzeyen Moises Arias (adını doğru mu yazdım bilmiyorum o kadar ünsüz çünkü) bide bu fotodaki Kylie Jennerin yanındaki şey (bence King Kongun çok daha çirkin, şişman, ve ucube haline benzeyen birşey). Ya birleşince ucubeler sirki gibi birşey oluyorlar. O kadar gereksiz bir haber olduki sadece Kylie Jennerin yanındaki şeye bakın diye ekledim bu haberi