2 Ağustos 2013 Cuma

GÜNÜN BALON ÜNLÜSÜ ARİANA GRANDE

Bu itici ünlüyü daha önceden tanımıyorsunuzdur ama Broadwayde sahne almış fos bir şarkıcı oyuncudur. Daha sonra Nickelodeon'da Victorious adlı korkunç bir dizide yan karakterlerden birini oynamıştır ama en çok dizide o tutmuştur. Dizide aptal bir karakteri oynamaktadır Guiza kaşlarını, aptalca bakışlarını, şaşı gözlerini de bu yüzden yaptığını sanmaktaydım ama meğersem kız hep öyleymiş dizi dışındada yani gerçek hayattada. Sesi fena değil ama bok gibi şarkılar seçiyor inanılmaz kötü şarkılar. Sesi Miley, Selena, Demi gibi akranlarından daha iyi ama o kadar kötü şarkılar seçiyorki dinlemek değil 1 saniyesine bile katlanamıyorum ucuz R&B şarkılarını taklit ediyor. Ama bu tutmasına engel mi hayır. Çünkü o taktiği geliştimiş. Selena Gomez gibi sevimli, masum(ama masumluk kalmadıda Selena'da), Demi Lovato gibi acıların kızı, zorbalığa uğramış(sürekli zorbalık bu bana zorbalık etti şu bana zorbalık etti yoldan geçen biri bile bana zorbalık etti diyecek nerdeyse Demi Ablası gibi) vede Mariah Carey'nin inanılmaz ucuz bir çakması bu kız(ama Mariah Carey bile bundan daha iyidir en azından şarkılarının bazılarında nakarat var). Kız nasıl yan roldeyken başroldeki Victoria Justice'ten daha çok tutmuş diyebilirsiniz belki de demessiniz ama ben yine de açıklıyım. Bu Ariana hem Demi Lovato'yu taklit edip ben zorbalığa uğradım demiş hemde dizinin başrol oyuncusunu kulvardışı bırakıp dizinin hayranlarını kendi yanına çekmek için diziden birisi bana zorbalık yaptı diyerek rol arkadaşı Victoria Justice'e suçlamıştır. Birde bu arkadaş arkadaş dizide kızıl saçlıdır ki sadece orda güzeldir gerçekte bok gibi birşeydir. The Way adlı Mariah Carey'den baya (baya mı ??? zaten direk Mariah Carey ) bir alıntı olan şarkıyla Us Bilboard Hot 100'de ilk 10'a girmiştir. Ayrıca Victorious adlı dizisi bitmiş (bütün oyuncularda figüranlıkla takılmaktadır halbuki Liz Gillies ve Victoria Justice bundan daha güzel ve iyi şarkı söyledikleri halde onun kadar tutmadılar) Baby I adlı aşırı kötü şarkısıda Bilboard Hot 100'de 21. sıradan giriş yapmış ve İCarly adlı aptal diziden Jennette Mccurdy adlı tipsizle Sam and Cat adlı Nickelodeon dizisinde oynamaktadır şu anda.